donderdag 16 augustus 2012

Hema's cuticle lemon oil & base coat


Een paar dagen geleden heb ik deze lakjes gekocht. Ik had al een tijdje een basecoat nodig, en ik vond de cuticle lemon oil gewoon leuk om een keertje te proberen ;)

Oke, eerst even de base coat. Ik was al een tijdje op zoek naar een goede base coat, maar ik vind deze echt superfijn! Ik had er eentje gezien van herome, maar aangezien ik een beetje blut was ;) ging ik opzoek naar iets goedkopers. Toen ik deze bij de hema zag voor maar 2, 25 euro heb ik 'm gelijk gekocht. Hij werkt echt ontzettend goed, en het allerfijnste is: hij droogt echt heel snel (dat vindt ik het belangrijkste aan een basecoat) en hij is precies goed (qua dikte enzo), waardoor hij heel goed de 'ribbeltjes' op je nagels vult. Het kwastje is fijn en is goed vast te houden. Ook is ie echt niet duur: 2,25 voor 11 mililiter. Dit is dus zeker een aanrader voor iedereen die een basecoat zoekt, máár niet alleen als base coat! Het is dezelfde kleur als je als french manicure gebruikt op de randjes van je nagels, dus als je een french manicure wilt maken kun je deze ook goed gebruiken!


Ik smeer 's avonds altijd mijn nagelriemen in met handcreme, maar ik wilde de cuticle lemon oil toch een keer proberen. Ik vind het echt fijn om te gebruiken, het ruikt lekker fris, naar citroen, en het kwastje is heel fijn. Het is eigenlijk gewoon olie, dus je handen worden er wel een beetje vet van, gebruik het dus voor het slapen gaan, en níét voor het nagels lakken, want het duurt wel erg lang voordat het intrekt. Of het beter is dan handcreme weet ik niet, maar sinds ik het elke avond (ongeveer twee weken lang nu) op mijn nagelriemen en nagels smeer, groeien ze wel goed, en ze zijn gladder op de bovenkant op mijn nagels, er zijn ook minder ribbeltjes. Hij kost 3,25 (op zich niet duur), en ja, daarvoor kon ik het vrolijke gele potje natuurlijk niet laten staan :) Gelukkig heb ik er geen spijt van!

xoxo'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten